Stockholm dag 2 - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Patrick Kok - WaarBenJij.nu Stockholm dag 2 - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Patrick Kok - WaarBenJij.nu

Stockholm dag 2

Door: Patrick Kok

Blijf op de hoogte en volg Patrick

16 Februari 2014 | Zweden, Stockholm

Wat een 2e dag zeg.
Wakker geworden om half 10 om te ontbijten.
Om een uur of 11 gingen we met de auto naar stockholm, zodat ik de route zou weten naar het hotel waar ik ga werken.
2x verkeerd gereden, maar we zijn bij het grand hotel terecht gekomen na anderhalf uur rijden...
Een kleine tour gehad van Annika, degene waarbij ik verblijf.
We hebben geluncht bij Max, een soort McDonalds, maar dan veel beter.
Hierna was het ongeveer 2 uur, dus we gingen weer terug met de auto, aangezien Annika maar yoga les moest om 3 uur.

Aangezien ik wilde weten of ik de weg zelf kon vinden, heb ik de fiets gepakt, om zelf heen te fietsen.
De heenweg was redelijk te doen, ik heb maar twee keer de weg hoeven vragen...
Na ongeveer 50 minuten was ik bij het hotel, uitgedroogd en kapot...
Het was nog redelijk lastig om een bar te vinden waar je gewoon een biertje kunt halen, maar na een half uur had ik wat gevonden.
Hier nog aan de praat geraakt met een meisjes, Anisja, wat wel gezellig was.

Na een uurtje gezeten te hebben ben ik maar weer terug gaan fietsen, wat een hel.
Heel veel steile heuvels, dacht dat ik dood ging.

Nadat ik terug was even een douche genomen, die had ik wel nodig.
Morgen me eerste dag bij het grand hotel, begin de zenuwen toch wel te voelen nu het zo dichtbij komt, dus zal wel lekker vroeg wakker worden.
9 uur beginnen, en het gaatje niet gebeuren dat ik ook maar een seconde te laat ben.
Half 9 aanwezig, en geen minuut later.

Mensen, fijne avond nog en tot later

  • 17 Februari 2014 - 16:15

    Kniertje Kok:


    Hoi Patrick, was een drukke dag zo te lezen gisteren hoop dat het een leuke dag is geweest vandaag. Je moet natuurlijk altijd even wennen! succes en groetjes oma kok

  • 17 Februari 2014 - 18:49

    Corrie:

    Klinkt als het begin van een mooi avontuur daar. Veel plezier!

  • 17 Februari 2014 - 20:16

    Esmiralda:

    Hoi Patrick,

    Leuk je zo te volgen.
    Wat zal je een conditie krijgen met al dat gefietst.
    Dat is wel even wennen zo zonder je scooter

  • 17 Februari 2014 - 20:24

    Esmiralda:

    Ging niet helemaal goed, rest van de tekst kwijt.

    Hopelijk is je eerste dag goed bevallen.
    Ben benieuwd, we zullen je blijven volgen.

    Veel plezier en succes verder.

    Groetjes,

    Es, Nico, Elina en Lars

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Patrick

Actief sinds 14 Feb. 2014
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 2455

Voorgaande reizen:

15 Februari 2014 - 17 Mei 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: