Mijn eerste reis - Reisverslagen van Patrick Kok - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Patrick Kok - WaarBenJij.nu
Mijn eerste reis

Ik ga dus van 15 februari t/m 17 mei naar Zweden, m hier stage te mogen lopen bij het Grand Hotel in Stockholm, het beste hotel in Zweden, en een van de beste restaurants in Stockholm.
Ik houd dit bij voor familie, vrienden en mensen die jet gewoon leuk vinden om te lezen.
Scheelt me namelijk heel veel werk als iedereen elke da vanuit Nederland aan me vraagt hoe me dag was en wat ik gedaan heb.

Recente Reisverslagen:

17 Februari 2014

Stockholm dag 3

16 Februari 2014

Stockholm dag 2

15 Februari 2014

Stockholm dag 1
Patrick

Actief sinds 14 Feb. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2460

Voorgaande reizen:

15 Februari 2014 - 17 Mei 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: